شلوغی‌های مونیخ؛ توافق، تکذیب، یا فقط شانتاژ خبری؟

 

 

 

pep Guardiola video attending in Uefa class in Spain 

سایت گل- روز گذشته مونیخ یکی دیگر از روزهای پرحاشیه خود را سپری کرد. نگاه تمام خبرگزاری‌ها به سابینر استریت و باشگاه بایرن‌مونیخ؛ آیا خبر توافق باشگاه مونیخی با پپ گواردیولا صحت دارد؟

دوشنبه‌شب ساعت ۲۳ و ۷ دقیقه به وقت ایتالیا نخستین بمب خبری سال ۲۰۱۳ توسط جیانلوکا دی‌مارزیو کار‌شناس شبکه تلویزیونی اسکای ایتالیا منفجر شد: «باشگاه بایرن‌مونیخ با پپ گواردیولا به توافق رسید و مربی اسپانیایی سال آینده روی نیمکت بایرن خواهد نشست».

پس از انتشار خبر توافق، روز سه‌شنبه در سابینر استریت تنها یک سوال مطرح بود؛ پپ، پپ، پپ و دوباره بحث پیرامون حضور و یا عدم حضور گواردیولا در مونیخ؟ و پاسخی همیشگی برای این پرسش: «یوپ هاینکس مربی خوبی است.»

 

این خبر با توجه به نشانه‌هایی که روز به روز از نزدیک‌تر شدن گواردیولا به بایرن حکایت می‌کند توسط خبرگزاری‌های معتبر اروپایی مورد توجه قرار گرفت. اما پس از مانور خبری ۵ ساعته، مارکوس هورویک مدیر رسانه‌ای باشگاه بایرن وارد عمل شد و تمامی خبرهای منتشره را مزخرف دانست و آن را تکذیب کرد. اما پس از آن، کارل هاینس رومینیگه در حاشیه نشست سازمان لیگ آلمان با لحنی ملایم‌تر گفت: «ما باید مطمئن و هوشمندانه عمل کنیم و گمانه‌زنی رسانه‌های ایتالیایی و انگلیسی نمی‌تواند موضع ما را در این مورد مشخص کند.» جملات آقای رئیس خبر توافق را به شدت هورویک رد نمی‌کند.

از سوی دیگر جوزپ ماریا اوروبیتگ مدیر برنامه‌های گواردیولا در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد توافق با باشگاه بایرن به خوبی خود را به گمراهی زد و گفت: «گواردیولا؟ بایرن‌مونیخ؟ هیچ صحبتی نشده است! این غیرممکن است!» صحبت‌های مدیربرنامهٔ اسپانیایی گواردیولا به طرزی شگفت‌آور با صحبت‌های ایجنت خاوی مارتینس همخوانی دارد. مدیر برنامه‌های هافبک اسپانیایی در مورد آینده مارتینس گفته بود: «خاوی فصل آینده در بیل‌بائو بازی خواهد کرد.» این در حالی بود که روز بعد مارتینس برای انجام تست پزشکی به مونیخ سفر کرد.

خبر منتشر شده و سکوت ۵ ساعته از سوی باشگاه بایرن و اعلام بی‌اطلاعی مدیربرنامه‌های گواردیولا -آن هم در حالی که دوشنبه به مونیخ سفر کرده بود- همه و همه می‌تواند اذهان عمومی را به یک شانتاژ خبری سوق دهد و این‌که دو طرف تا حدود زیادی تصمیم نهایی را اتخاذ کرده‌اند.

نظر شما در مورد رفتار دوگانهٔ مدیربرنامه‌های گواردیولا و باشگاه بایرن چیست؟نظر خود رادر این رابطه برای ارسال کنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391 ا 11:15 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.